Nexstim

Nexstim on ollut tyytyväinen erityisesti Innokas Medicalin joustavuuteen ja Medical-alan tuntemukseen

Nexstim Oy kehittää ja valmistaa NBS-laitteita vaativaan aivodiagnostikkaan. NBS (Navigated Brain System) yhdistää aivojen 3D kuvantamisen, stimulaatiokelan paikantamisen ja magneettistimulaation antamisen. Nexstimin NBS laitteistoja on toimitettu kliinisiin ympäristöihin sairaaloihin ja aivotutkimuskeskuksiin maailmanlaajuisesti.

Vuoden 2013 alussa Nexstim ja Innokas Medical solmivat uuden, aiempaa laajemman yhteistyösopimuksen. Uuden sopimuksen perusteella Innokas Medical on vastannut vuoden 2013 alusta alkaen Nexstimin NBS System 4 -järjestelmän, siihen liittyvien puhekartoitusmoduulien (NexSpeech module) ja magneettistimulaatiokelojen (TMS II Stimulator Coils) toimitusketjujen hallinnasta, laitteiden valmistuksesta ja toimituksesta. Nexstim Oy:n silloinen toimitusjohtaja Janne Huhtalan mukaan Nexstim teki yhteistyökumppanin valinnan vertailemalla useita toimijoita sekä kotimaassa että ulkomailla.

”Ennalta päätettyjen kriteerien perusteella Innokas osoittautui lopulta parhaaksi vaihtoehdoksi. Käytännön toiminta on myös osoittanut valinnan oikeaksi. Meille on tärkeää saumaton kommunikointi, joustavuus ja ymmärrys kokonaisuuksista meidän näkökulmastamme, sekä kyky tehostaa toimintaa meidän hyväksemme”, Huhtala kertoo.

“Innokkaan joustavuus ja MedTech-liiketoiminnan ymmärrys on meille tärkeää, ja ne erottavat Innokkaan parhaiten kilpailijoistaan”

Janne Huhtala
Former Managing Director, Nexstim

Huhtala arvostaa erityisesti Innokkaan ymmärrystä liiketoiminnasta etenkin Medical-alalla, joustavaa toimintaa sekä avointa kommunikointia. Huhtala haluaakin nostaa toimialan tuntemuksen ja joustavan toiminnan yhdeksi Innokkaan kilpailutekijäksi.

”Innokkaan joustavuus ja MedTech-liiketoiminnan ymmärrys on meille tärkeää, ja ne erottavat Innokkaan parhaiten kilpailijoistaan. Matkan varrella vastaan tulleisiin ongelmiin tartuttiin, ja kokonaisuutena projekti saatiin lopulta onnistuneesti maaliin. Innokkaan henkilökunta ymmärtää liiketoimintaa ja oli avoimia kommunikoinnissa. Aikataulut ovat aina kriittisiä liiketoiminnassa, ja Innokkaalla myös niiden venymiseen tartuttiin”, Huhtala sanoo.